Τρίτη 10 Νοεμβρίου 2009

ΑΡΡΑΒΩΝΙΑΣΜΑΤΑ


Αχ, Πόπη μου, ησύχασα τώρα! Είχα ένα άγχος χρυσή μου για το ποιος είναι ο καταλληλότερος για αρχηγός μας μετά την απόσυρση του Δημητρίου Αβραμοπούλου του μεγαλοπρεπούς. Ε ναι αγάπη μου! Εσύ τι λες; Ποιον άλλο θα στήριζα; Ένα κόμμα με μεγαλοπρεπή ιστορία, δεν μπορεί να αφήνετε στα χέρια του κάθε τυχάρπαστου.
Ευτυχώς τώρα, μας είπε ποιον στηρίζει. Εμένα ο Αντωνάκης, να σου πω την αλήθεια, συμπαθής μου είναι, αλλά δε μου γεμίζει το μάτι για αρχηγός. Δεν έχει αυτή τη μεγαλοπρέπεια βρε παιδί μου. Ο Καραμανλής, είχε ένα άλφα εκτόπισμα. Η Ντόρα, έχει κάτι το επιβλητικό εκεί στα δύο μέτρα ύψος που βρίσκεται. Ο Αβραμόπουλος, δεν το συζητώ. Η έννοια της μεγαλοπρέπειας. Αυτός ήταν αρχηγός αγάπη μου. Και να σου πω την αμαρτία μου, όταν έκανε εκείνο το κίνημα ελευθέρων πολιτών, μαζί του ήμουν. Και τώρα επειδή το είπε αυτός, θα πάρω Σαμαρά. Εγγύηση χρυσή μου.
Το είπαν άλλωστε και συνεφώνησαν: Πρέπει να πείσουμε όσους έφυγαν να γυρίσουν πίσω. Έχουν στόχο τα παιδιά. Εξάλλου έχουν προσωπική πείρα στα πισωγυρίσματα και οι δύο. Όπως κατάφεραν αυτοί να γυρίσουν, θα καταφέρουν να φέρουν και τους άλλους. Ναι χρυσή μου. Αγωνίζονται για την ενότητα. Δεν είδες στο συνέδριο πόση αβρότητα υπήρχε μεταξύ τους; Όχι δεν υπάρχει περίπτωση να το διαλύσουν το μαγαζί. Θα φέρουν κι αυτούς που φύγανε και σε τέσσερα χρόνια, ελπίζω βέβαια σε λιγότερα, θα είμαστε και πάλι κυβέρνηση.
Μόνο αυτός ο Ψωμιάδης μας τα χαλάει. Μακάρι να μας έδινε κι αυτός τα πλήθη που θα τον στηρίξουν. Αλλά τι να πει κανείς! Πέρα από το ότι είναι λαϊκός, δε δίνει και δαχτυλίδια λέει. Τι περιμένεις χρυσή μου! Λίγοι έχουν τη μεγαλοπρέπεια του Αβραμόπουλου. Κοίτα τι μου 'ρθε τώρα! Θυμάσαι το έμβλημα που είχε το κόμμα του; Δυο δαχτυλίδια ήταν. Συμβολικό χρυσή μου! Τα κράτησε για τα αρραβωνιάσματα με τον Σαμαρά.
Αχ! Καλά θα ήταν να τα κρατούσε για μένα...

1 σχόλιο:

Antoine Parinis είπε...

Ουκ εά με καθεύδειν το του Μητσοτάκη τρόπαιον.

Αντώνης Σαμαράς