Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 2009

Πουτάνα αιμορροΐδα! ή περί κώλου το ανάγνωσμα.

Για δες καιρό που διάλεξα να κάτσω στην καρέκλα και να στήσω το γαμομπλόγκ.
Μέρα που ο κώλος μου θέλει να πάρει τους δρόμους, να πάρει τα βουνά, να πάρει αέρα, να πάρει καμιά αλοιφή θεραπευτική. Και για όποιον νομίζει ότι είναι μέρα που ο κώλος παίρνει, δηλώνω ότι αν πάρει μόνο αυτά που ανέφερα, είναι ικανοποιημένος.
Χρόνια είχε να με θυμηθεί η πουτάνα. Εμένα ο κώλος μου, σε γενικές γραμμές, λειτουργούσε κανονικά. Άνετος και αεράτος. Στρογγυλοκαθισμένος βέβαια, για πολλές ώρες. Εντάξει. Βαριέμαι να κινούμαι. Αλλά κι αυτή από πού ξεφύτρωσε; Τι ζόρι να τραβάω; Ποιος πούστης φταίει που ζοχαδιάζομαι; Γιατί να πονάω και εκεί; Φτάνει ο πόνος στο κεφάλι - το ξερό - από τη μαλακία που υπάρχει γύρω μου και δεν έχω το θάρρος να της δώσω μια και να εξαφανιστεί. Φτάνει ο πόνος στο στήθος από το κρυολόγημα που με γυροφέρνει. Πρέπει να πονάει κι ο κώλος;
1. Ζητείται άμεση λύση στο πρόβλημα, προτιμώνται οι φυσικές μέθοδοι.
2. Αυτές οι αιμορροίδες, δεν ξεφυτρώνουν στα καλά καθούμενα. Αυτός που με ζοχάδιασε, θα το πληρώσει.

2 σχόλια:

DESFA είπε...

φυστικές μέθοδοι....δλδ αντί για βαζελίνη, ελαιόλαδο;

kats-woman είπε...

Αυτό δεν ξέρω πόσο αποτελεσματικό θα ήταν. Έχεις δοκιμάσει έτσι;
Η φίλη Έύα πάντως είπε να μην ακούω όπερα.