Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου 2009

ΑΝΗΣΥΧΙΕΣ...


Αχ Λέλα μου! Δεν μπορούν να βάλουν σε τάξη τα σπίτια τους και θέλουν να κυβερνήσουν και τη χώρα! Και έχει ο πατέρας τέτοιο αξίωμα στη βουλή και τα παιδιά στην αλητεία και στην τρομοκρατία. Απορώ ποιος τους ψηφίζει. Αλλά θα μου πεις και το ΠΑΣΟΚ η τρομοκρατία το γέννησε. Εμείς αγάπη μου, είμαστε από τα Σέρρας, Καραμανλικοί από γεννησιμιού μας. Έχουμε αρχές εμείς. Βέβαια! Ζήτω η Ελλάδα, ζήτω η θρησκεία!
...Εκεί έφτιαχναν τις μολότοφ με τις οποίες είχαν σκοπό να διαταράξουν τη γαλήνη μας οι αλήτες! Και προκηρύξεις είχαν με αναρχικό περιεχόμενο!... Τι; Όχι δεν ήταν τρομοκρατικό. Αλλά έτσι γίνεται. Ξεκινάνε αναρχικοί και αντιεξουσιαστές και καταλήγουν τρομοκράτες. Πολύ θέλει; Τώρα φτιάχνουν μολότοφ, αύριο θα βγουν με τα καλάσνικοφ και θα χτυπάνε αθώα θύματα... Όχι Λέλα μου, έτσι είναι. Ήταν οργανωμένο έγκλημα.
...Και θα 'ρθει εμένα και θα μου πει ο Νιώτης, ότι το ρεσάλτο δεν ήταν γιάφκα κι ότι τα μπουκάλια ήταν για ανακύκλωση. Άμα του λένε τέτοια τα παιδιά του κι αυτός τα πιστεύει, ε τότε φταίμε εμείς που ακόμα τον ανεχόμαστε στη βουλή χρυσή μου! Κι όλοι αυτοί οι γονείς που αφήνουν τα παιδιά τους να βγαίνουν στους δρόμους, είναι ασυγχώρητοι Λέλα μου. Άμα ξεκινούν έτσι τώρα στο σχολείο, όταν μεγαλώσουν θα γίνουν κι αυτά αναρχικοί και τρομοκράτες. Μα δεν έχουν γονείς να τα μαζέψουν από την κατρακύλα; Α όχι, εμένα τα παιδιά μου δεν ασχολούνται μ' αυτά. Πηγαίνουν στο σχολείο τους κανονικά για μάθημα. Κι ας τα λένε ρουφιανάκια. Καλύτερα ρουφιανάκια, παρά αλητάκια.
...Αμ το άλλο το είδες; Που πήγαιναν να ρίξουν τους αστυνομικούς από τις μηχανές τους;... Όχι Λέλα μου το είδα καθαρά στο πλάνο. Περνούσε αμέριμνος ανάμεσα από τους διαδηλωτές, προφανώς γιατί έχασε το δρόμο από την ταραχή του και πήγε να τον ρίξει, αλλά ο νόμος της φυσικής αγάπη μου έφερε το αντίθετο αποτέλεσμα... Όχι χρυσή μου έτσι είναι.
...Αχ Λέλα μου, είμαι αναστατωμένη. Κι όσο σκέφτομαι ότι αυτοί οι αλήτες πέρυσι τα έκαναν όλα για να ρίξουν την κυβέρνηση... Ευτυχώς που στην αστυνομία, ακόμα κάνουν κουμάντο οι δικοί μας. Και ευτυχώς δηλαδή που κι ο αρμόδιος υπουργός, συνεχίζει την πολιτική της δικής μας κυβέρνησης. Τώρα όμως, όλα είναι υπό έλεγχο. Μπορώ να κοιμηθώ ήσυχη.
...Και όχι Λέλα μου, δεν κοιμάμαι όρθια!

Δεν υπάρχουν σχόλια: