Πέμπτη 23 Ιουνίου 2011

Η χαζογκόμενα των ονείρων του



Το είχα βρει στα στατιστικά του μπλογκ μου. Κάποια έφτασε εκεί γκουγκλάροντας: «πώς θα φαίνομαι έξυπνη». Προφανώς, στη στήλη «η Κατσγούμαν συμβουλεύει» έχω δώσει τις πολύτιμες συμβουλές μου σε αναγνώστρια που αντιμετωπίζει προβλήματα μυαλού. Και μάλλον τη συμβούλεψα να ΜΗ φαίνεται έξυπνη.
Η κοπέλα που έφτασε στο μπλογκ μου, μάλλον είναι πραγματικά ηλίθια και φαντάζομαι ότι της έχουν πει ότι η ηλιθιότητά της κάνει μπαμ από χιλιόμετρα. Το ότι αναζήτησε τρόπο να φαίνεται έξυπνη, το επιβεβαιώνει. Υποψιάζομαι ότι ήθελε να βρει τεχνάσματα για να φανεί έξυπνη ώστε με το μυαλό της να κάνει εντύπωση σε άντρα.
Μιλάμε για πολλά καντάρια ηλιθιότητας. Τόσα που δεν μπορεί να αντιληφθεί ότι οι άντρες, κατά βάθος, λατρεύουν τις χαζές. Μπορεί κάποιος να εντυπωσιαστεί με μια έξυπνη, αλλά θα είναι για λίγο. Σύντομα θα τη σιχαθεί. Στον ένα μήνα, θα ακούει μια έξυπνη κουβέντα και θα του σηκώνεται η πουτσότριχα κάγκελο, αντί της πούτσας που του σηκωνόταν μέχρι πρότινος.
Αντιθέτως, θα χαίρεται τη ζωή του δίπλα σε μια χαζή. Θα της μαθαίνει πράγματα. Θα νιώθει ότι προσφέρει. Θα τη βλέπει να τον κοιτάει απορημένη με τα αθώα της ματάκια και θα νιώθει σπουδαίος. Θα νιώθει ικανός να προστατεύσει ένα αθώο χαζό πλασματάκι, που αν μείνει μόνο κι απροστάτευτο, θα χάσει το δρόμο του. Η έξυπνη μπορεί και μόνη της. Και μόνη της να μείνει. Αυτό της αξίζει. Δεν τον χρειάζεται. Κάνε, χαζή μου, τον άντρα να νιώσει χρήσιμος, αφού νομίζει ότι εκεί είναι χρήσιμος. Μάθε να δίνεις τέτοιες χαρές (ναι, μόνο με κάτι τέτοια χαίρονται, αφού κι αυτοί ηλίθιοι είναι) και δε θα σου βγει σε κακό.
Ο άντρας, μικρή χαζή μου, σε θέλει έτσι όπως είσαι. Να παριστάνεις το καλό κορίτσι. Να νιαουρίζεις. Να μην ξέρεις τι θέλεις. Και επειδή δεν ξέρεις τι θέλεις, να είσαι συνεχώς ανικανοποίητη. Να γκρινιάζεις. Να τον πιέζεις. Μην ακούς τι λένε, ότι δηλαδή γουστάρουν τις γυναίκες που ξέρουν τι θέλουν, ότι δεν αντέχουν την γκρίνια και την πίεση. Δεν τις αντέχουν. Πιστεύουν ότι δεν είναι φυσιολογική μια τέτοια σχέση. Έτσι έμαθαν κι απ’ τα σπίτια τους.
Κι εσύ, να κάνεις αυτό που έμαθες από το σπίτι σου. Τι σου έχει πει η μαμά σου; Δε σου είπε να βρεις ένα μαλάκα (με λεφτά) και να κάνεις τη χαζή μέχρι να τον τυλίξεις; Ως χαζή δε σε μεγάλωσε; Και μια χαρά τα κατάφερε. Έτσι να μείνεις. Να την ακούς τη μανούλα.
Πρέπει να του γαμήσεις το κέρατο (ναι, αυτό που θα του φορέσεις) για να είναι ευχαριστημένος. Και κυρίως, να αισθάνεται την υπεροχή του ως άντρας. Η γυναίκα πρέπει να είναι η γατούλα που νιαουρίζει κι ο άντρας ο σκύλος που γαβγίζει. Θα μου πεις ότι δεν μπορείτε να συνεννοηθείτε έτσι. Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ. Πάνω απ’ όλα είναι η αίσθηση.
Δεν πρέπει να είσαι έξυπνη. Πρέπει να είσαι ξύπνια. Ποιος είπε ότι οι ξύπνιες είναι έξυπνες; Ξέρω έξυπνες που κοιμούνται όρθιες. Βόδια. Κι επειδή κι εγώ ένα βόδι είμαι, σε παρακαλώ, χαζή μου, πες μου πού βρίσκεσαι. Να έρθω να παρακολουθήσω τη ζωή σου. Πώς αντιδράς με όσα σου συμβαίνουν. Πώς είσαι στην καθημερινότητά σου. Και, κυρίως, πώς αντιμετωπίζεις τους άντρες. Να μου δείξεις τρόπους να φαίνομαι χαζή. Και ακίνδυνη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: