Πέμπτη 1 Μαρτίου 2012

Εξομολόγηση μιας νέας belle de jour


Θα ‘θελα να σας συστηθώ και να ομολογήσω
για όλα αυτά που έκρυβα στις δόξες μου από πίσω
και να σας πω για μένανε και τον αρραβωνιάρη.
Η Ασπασία είμαι εγώ κι αυτόν τον λένε Άρη.
Σαν τέλειωσα με τις σπουδές, άκουσα τη μητέρα
και ένα πλουσιόπαιδο τύλιξα κάποια μέρα.
Τέτοιοι χαλβάδες ειν’ πολλοί, εύκολο να τον εύρω
με τίποτα δεν ήθελα να πάω πίσω στον Έβρο.
Είχε καλή εμφάνιση, αλλά και τα λεφτά του
με έκαναν ν’ αγωνιστώ να κλέψω την καρδιά του.
Του πούλησα επίπεδο και νοικοκυροσύνη
και κάτι τέτοια, ως γνωστόν, κανείς δεν τα αφήνει.
Δεν έκανα μαζί του σεξ μέσα στον πρώτο μήνα,
ασχέτως αν πηδήχτηκα με όλη την Αθήνα.
Μια τέτοια συμπεριφορά, με ηθική και τάξη,
κάνει την κάθε κοπελιά μονόπετρο ν’ αρπάξει.
Έτσι μια μέρα και εγώ φόρεσα το δικό του
και πυργοδέσποινα έγινα μέσα στο σπιτικό του.
Είναι πολύ καλό παιδί, πλούσιο κι από σόι
και τα μισά του τα λεφτά στα γούστα μου τα τρώει.
Τον συνοδεύω σε γκαλά, πάρτι και δεξιώσεις
αλλά δεν είναι όλα αυτά μέρη για να ξεδώσεις.
Η συλλογή Louis Vuitton όλο και μεγαλώνει
όμως εργάζεται πολύ και με αφήνει μόνη.
Και περιμένω ολημερίς να ‘ρθει απ’ το γραφείο
μέχρι να διοριστώ κι εγώ σε νηπιαγωγείο.
Αλλά και όταν έρχεται, μη με ρωτάς «πού πάτε»
τρώει, βλέπει τηλεόραση και πέφτει και κοιμάται.
Σαν μπει μες στο κρεβάτι μας, αμέσως ροχαλίζει
κι άμα του πιάσω το πουλί, την πλάτη μου γυρίζει.
Κουράστηκα, απηύδησα, δεν ξέρω τι να κάνω.
Η λύση ήρθε σύντομα και την ελέγαν… Μάνο.
Δεν ήταν κάτι πονηρό, μονάχα για παρέα
αλλά όταν πηδηχτήκαμε ήταν πολύ ωραία.
Του είπα δεν είναι σωστό αυτό να συνεχίσει
να ξέρει πως δεν είμαι εγώ γυναίκα για γαμήσι.
Για να τον διώξω το ‘κανα, μην τύχει και κολλήσει
και μην το μάθει ο Άρης μου, αν κάποτε ξυπνήσει.
Σαν έχεις σχέση σοβαρή, πρέπει και να προσέχεις
και πρέπει απ’ τις παράλληλες τις σχέσεις να απέχεις.
Από ξεπέτες βέβαια, να κάνεις όσες θέλεις.
Αυτό αποφάσισα κι εγώ κι αμέσως ήρθε ο Τέλης.
Κι ο Κώστας και ο Στέφανος κι ο Τάσος και ο Λάκης
κι ο Γιάννης κι ο Χαρίλαος κι ο Γιώργος και ο Τάκης.
Τα πιο καλά μου τυχερά τα ‘χα στο γυμναστήριο.
Τέτοια κορμιά να τα κοιτάς είναι σκέτο μαρτύριο.
Μια μέρα σε μιαν άσκηση, είχα μια δυσκολία
μα με βοηθήσαν δυο παιδιά με σθένος και με ανδρεία.
Ο ένας έπιασε μερί κι ο άλλος το βυζί,
προσφέροντας βοήθεια πολύ σημαντική.
Τι να ‘κανα η έρημη; Τους πήρα και τους δύο.
Και δώσανε διπλή χαρά στο άδειο μου αιδοίο.
Μια νύχτα με τον Άρη μου, είδαμε μια ταινία
Ήτανε λέει μια belle de jour, πόρνη από ανία.
Δεν είναι πως ταυτίστηκα. Εγώ είμαι κάτι άλλο.
Εγώ γνωρίζω τα παιδιά, τα γούστα μου να βγάλω.
Τώρα ετοιμάζω νυφικό. Γεμάτο με Σβαρόφσκι.
Και για του γάμου το χορό, λέω να ‘χω Τσαϊκόφσκι.
Έχω πάρα πολλές δουλειές: Λουλούδια, μπομπονιέρες,
θέμα για φωτογράφηση και κτήματα και βέρες,
προσκλήσεις χειροποίητες, δε θα ‘ναι ό,τι κι ό,τι
και μέσα στα τρεχάματα, βλέπω τον Παναγιώτη.
Μου κάνει γιόγκα και μασάζ, πόσο με ξεκουράζει
και πόσο νιώθω όμορφα κάθε που μου τον βάζει!
Αχ, τι υπέροχη ζωή τώρα με περιμένει!
Θα είμαι μες στην… τσαχπινιά και καλοπαντρεμένη.



1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Τέλειο! Περιμένουμε το βιβλίο σου με ανυπομονησία!