Παρασκευή 1 Ιανουαρίου 2010

ΜΙΚΡΟΑΣΤΙΚΑ ΑΠΟΜΝΗΜΟΝΕΥΜΑΤΑ: ΠΩΣ ΠΕΡΑΣΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ – ΠΑΡΤ ΘΡΙ


Έλα μωρή, θα πάμε για κάναν καφέ το απόγευμα; Αχ ναι, για να σου πω λεπτομέρειες για τον καινούργιο γκόμενο... Εδώ και μια βδομάδα, μωρή δε σου είπα ότι βγαίνω με έναν τύπο, με λεφτά, αμαξάρα ακριβό ντύσιμο και τα ρέστα;... Ε χτες, είχαμε την κορύφωση του δράματός του, χαχαχαχα!...
Ε ναι αγάπη μου! Πρωτοχρονιά στην καλύτερη πίστα με πήγε. Όλος ο καλός ο κόσμος ήταν εκεί. Κι εγώ με το καινούργιο μου φόρεμα. Αυτό που πήραμε μαζί προχτές, το μικροσκοπικό με τις παγιέτες. Που σου είχα πει ότι θέλω να κάνω καταστροφή. Ε, την έκανα. Έφτιαξα και το μαλλί και το νύχι, θεά αγάπη μου! Ε, με τέτοια θεά που κυκλοφοούσε, έπρεπε να πληρώσει! Και να οι σαμπάνιες, και να τα λουλούδια, μεγάλη ζημιά σου λέω! Ολοκαύτωμα!... Πολύ σωστά φέρθηκε. Δεν έχω να πω! Θα τον κρατήσω... Το κλείσαμε καλέ το μαγαζί! Και τα ξημερώματα που γυρίσαμε, εγώ μία κυρία! Με άφησε στο σπίτι μου και πήγε στο δικό του... Είσαι τρελή που θα του δώσω μουνί πριν κλείσουμε μήνα μαζί! Μα για ποια με πέρασε;... Έτσι, να ξεροσταλιάζει και να περιμένει πότε θα είμαι έτοιμη... Ναι μαρή, άμα δεν το παίξω παρθενοπιπίτσα, πώς θα με πάρει στα σοβαρά; Αφού έτσι είναι όλοι οι μαλάκες. Για να ,ας πάρουν στα σοβαρά, πρέπει να μάθουμε να διαχειριζόμαστε σωστά το μουνί μας... Ναι μαρή, το έχω για να τον γράφω κι αυτός να περιμένει και να νομίζει ότι έχω να του δώσω κάτι σημαντικό, που το κρατάω μόνο γι' αυτόν. Και στο μεταξύ το δίνω όπου γουστάρω. Σιγά μην το καταλάβει. Α στο μεταξύ, προχτές που βγήκα με τη Σούλα κι εσύ δεν ήρθες, πήδηξα ένα μωρό, τι να σου λέω! Αχ, με ρήμαξε το άτιμο! Λέω να το πηδήξω και σήμερα, έτσι για να μου... μπει καλά ο χρόνος... Όχι μαρή, δε θα τον δω το μαλάκα, του είπα ότι σήμερα έχω οικογενειακές υποχρεώσεις, χαχαχα!
Για να τυλίξεις έναν άντρα χρυσή μου, πρέπει να τον πείσεις για δύο πράγματα. Για την αγνότητά σου και για την αγάπη σου για την οικογένεια... Ναι μαρή, κορίτσι για σπίτι, τώρα τι σπίτι, αυτό είναι άλλο θέμα...
Άντε και του χρόνου τέτοια μέρα, θα σε καλέσω για Πρωτοχρονιά στο καινούργιο μου σπίτι, ενώ θα φοράω και το καινούργιο μου μονόπετρο. Εκεί το πάω χρυσή μου! Οργανωμένο έγκλημα!
Τα λέμε σε λίγο. Πάω να ετοιμαστώ και να ετοιμάσω και το μωρό για το δεύτερο μέρος του καλωσορίσματος του καινούργιου χρόνου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: