Τετάρτη 8 Δεκεμβρίου 2010

Τι σε έφερε στα μέρια μας; (νούμερο 2)


Δεν κρατιέμαι. Θα τα βγάλω πάλι στη φόρα. Δεν είναι να βλέπω τα στατιστικά μου εδώ μέσα. Τρελή διασκέδαση. Και δε λέει να διασκεδάζω μόνη. Κοίτα τώρα κι εσύ, αναγνώστη μου, πώς έφτασες ως εδώ. Κι εσύ και άλλοι που ψάχνουν διάφορα. Είναι κι αυτά που γράφω, ρε παιδί μου, που τον τραβάνε τον ανώμαλο αναγνώστη. Αν λοιπόν δεν ήρθες εδώ επειδή κάπου κάτι είδες για αυτό το μπλογκ, ήρθες ψάχνοντας τα παρακάτω:

«πουτσες ιστοριες»
Ναι, γιατί; Είναι το ιδανικό μπλογκ για να μάθεις ιστορίες για πούτσες. Και ιστορίες για αγρίους έχουμε. Την κόβω αυτή τη λέξη. Θα μιλάω για μόρια από δω και πέρα. Θα γίνει η σελίδα μου, η χαρά του χημικού.

«γαμισια με manades istories»
Τι τις θέλω κι εγώ τις ιστορίες για μανόδουλους και μουνόδουλους; Πολύ θέλει για να μπερδευτεί ο μερακλής που φαντασιώνεται τη μάνα του στο κρεβάτι του;

«γαματε»
Δεν ξέρω, επισκέπτη μου, αν σε βοήθησε κάποιο κείμενό μου για πολιτικούς που γαμάνε τους πολίτες, τραπεζίτες που γαμάνε δανειολήπτες, μαλάκες που μας γαμάνε τα κεφάλια. Ελπίζω μετά από τόσο σεξ που έχει εδώ μέσα, να κατάφερες κι εσύ να ξεχαρμανιάσεις.

«πως να φανω εξυπνη»
Είσαι στη σωστή σελίδα. Όλο και κάποια σωστή συμβουλή θα βρεις. Αλλά θέλω ανταλλάγματα. Θέλω να μου πεις πώς θα φανώ χαζή. Να είσαι σίγουρη ότι πιάνει πιο πολύ. Μπορεί να μην εντυπωσιάσεις στην αρχή, αλλά θα έχει διάρκεια το νταλαβέρι. Άκου που σου λέω.

«γραμμα στον αγιο βασιλη»
Είχα γράψει ένα καυτό γράμμα πέρυσι. Αλλά τίποτα. Ή δεν υπάρχει ή με γράφει στ’ αρχίδια του.

«σήμερον κηδεύομαι. σβήνω (άχ, σβήνω) όταν εσύ...»
Κάποιος ψάχνει Πετρόπουλο. Καλώς μας ήρθες, σύντροφε.

«γεωργιοσ σουρης μυρωμενοι στοιχοι»
Κάποιος ψάχνει Σουρή. Καλώς μας ήρθες κι εσύ.

«διαγραφή φεισμπουκ»
«ερωτας μεσα απο το φεισμπουκ»
«φεισ μπουκ φωτογραφιες»
«φωτό προφιλ φέισμπουκ»
«φεισμπουκ ψευτικο προφιλ»
«toy matias to feismpoyk»
«φεισ μπουκ πουτανακια»
«kables feismpoyk»
Τα έκανα μία κατηγορία γιατί ένα είναι το θέμα. Αυτό το άτιμο φατσοβιβλίο που ψάχνουν στο γκουγκλ να το βρουν. Εντάξει, έχω κάνει αρκετές αναφορές στο φέισμπουκ. Αλλά κάποιοι φαντάζονται ότι έχω φακελώσει κι όλα τα πουτανάκια και τις καύλες του μαγαζιού.

«save παγκαλος photo»
Μας πήραν χαμπάρ’ Στέργιουμ’ ότι είμαστε μέλη του κινήματος για τη διάσωση του κήτους.

«αθηνα σοκολη»
Κάποιος ψάχνει πληροφορίες για την εκδότριά μου. Μάλλον δεν τις βρήκε, γιατί το μόνο που αναφέρω είναι ότι είχε την καλλιτεχνική διεύθυνση της υπερπαραγωγής μου.

«εκδοσεις κουλεδακη»
Και τον εκδότη μου σε μένα τον ψάχνουν. Κουλεδάκη, θέλω ποσοστά. Κανονίσου.

«αιγαιο πειρατης σουσουρας»
Τι λες, αγάπη μου, που θα σου αραδιάσω εδώ μέσα όλες τις πληροφορίες για το Σούσουρα. Να πάρεις το βιβλίο μου, να μάθεις περισσότερα. (Κι αν βγάλεις άκρη, χέσε με).

«kats woman»
Εντάξει. Κάποιοι ψάχνουν εμένα. Να μην τους καλωσορίσω; Να μην τους ευχαριστήσω; Να μην τους στρώσω τα χαλιά;




Δεν υπάρχουν σχόλια: