Πέμπτη 11 Νοεμβρίου 2010

ΜΑΥΡΟ ΣΤΟ ΜΑΥΡΟΓΙΑΛΟΥΡΟ!


Έλαβα δύο (2), το ξαναλέω ΔΥΟ μηνύματα στο κινητό μου. Ήταν ίδια και από τον ίδιο. Με διαφορά καμιάς ώρας. Για να μην ξεχνιόμαστε. Έλαβα λοιπόν το εξής μήνυμα (Χ2): 
"Την Κυριακή ψηφίζουμε όλοι δυναμικά - Άρη Γιαννακίδη - Για την πρώτη ισχυρή αιρετή περιφέρεια με πρωταγωνιστή τον πολίτη. Γιώργος Πεταλωτής".
Μανάρι μου, μ' έκανες και γέλασα και ξέχασα την πίκρα που πήρα με το εκλογικό αποτέλεσμα. Αν και νομίζω ότι η πίκρα που πήρες εσύ ήταν μεγαλύτερη τελικά. Διότι πρέπει να έχετε χεστεί πατόκορφα εκεί στο ΠΑΣΟΚ. Διαφορετικά το μήνυμα θα είχε αποστολέα το ίδιο το ΠΑΣΟΚ (όπως μου έστειλε πολλά μέχρι τώρα) ή θα το έστελνε ο ίδιος ο Γιαννακίδης (που κι αυτός μου έστελνε προεκλογικά). Δε θα σχολιάσω το γεγονός ότι είμαι τρία χρόνια φευγάτη κι ότι δεν ανήκω πλέον στην περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας - Θράκης. Δεν είναι υποχρεωμένοι να ξέρουν ότι η μαύρη πέτρα που έριξα είναι πιο μεγάλη κι από το μαύρο που θα έριχνα για την αφεντιά τους στην κάλπη. Θα μείνω στο ότι μπήκε στη μέση το βαρύ πυροβολικό.
Ο Πεταλωτής πιστεύει ότι μπορεί ακόμα να επηρεάζει το λαό της Ροδόπης. Δε λέω, καλό παιδί, αλλά πολύ ΠΑΣΟΚ βρε παιδί μου. Κι αυτή η θέση του τον έχει εκθέσει ανεπανόρθωτα. Κάθε μέρα τον εκθέτει όλο και πιο πολύ. Μας λέει όλα όσα δε θέλουμε ν' ακούσουμε. Με κάνει να θέλω να τον δείρω κάθε φορά που τον βλέπω. Πόσο μάλλον όταν προσπαθεί να κατευθύνει την ψήφο μου. Και, ειλικρινά, κάποτε στην Κομοτηνή, από όλους τους πολιτικούς, ήταν ο αγαπημένος μου. Ήταν η χαρά του Θεού κι έχει γίνει διαβολικός εκπρόσωπος. Η Παναγιά μαζί μας, Ιησούς Χριστός νικά και βοήθειά μας, κάθε φορά που ανοίγει το στόμα του.
Όπως αντιλαμβάνεσαι είμαι αντι-ΠΑΣΟΚ. Κι αυτό που θέλω είναι να γίνει μια επανάσταση και να πάρει ο καθένας αυτό που του αξίζει. Αν σε κάποιον αξίζει γκιλοτίνα, να την έχει. Θέλω να τιμωρηθούν όσοι κατάντησαν έτσι τη χώρα μου. Κι όσοι μας εμπαίζουν, επίσης να τιμωρηθούν. Αλλά επειδή η επανάσταση δεν είναι και τόσο εύκολη υπόθεση, ήλπιζα πως το τζέφρυ θα πραγματοποιήσει την απειλή του και θα πάμε σε εκλογές. Τελικά αποδείχτηκε ότι όπως ο κάθε χέστης, έτσι και το τζέφρυ, δεν κάνει αυτό που λέει. 
Ναι ρε! Είμαι αριστερή και ήθελα να δω το χάρτη μπλε. Εφόσον δεν μπορούσε να γίνει κόκκινος, ροζ, κίτρινος, ή ακόμα και άχρωμος, ας γίνει μπλε, γαμώ τον μπελά μου. Δεν τα θέλω τα πασόκια. Να βάλουν το μνημόνιο στον κώλο τους για να τον λιπάνουν και να φάνε μια πούτσα μπλε για να στρώσουν. Όχι για να έρθει η ΝΔ. Αλλά για να γίνει κάτι άλλο. Για να ενωθεί η αριστερά ίσως... καλά, άλλη ιστορία με την οποία δεν είναι ώρα ν' ασχοληθώ.
Θέλω να γίνουν όλα μπλε, εκτός από το δήμο της Αθήνας. Εκεί θέλω να φύγει η κακλαμάνα. Ο κάθε λογικός άνθρωπος θέλει να φύγει η κακλαμάνα. Ο κάθε άνθρωπος που νοιάζεται γι' αυτήν την πόλη θέλει να φύγει η κακλαμάνα. Δε χρειάζεται να περιγράψω τους λόγους. Δε χρειάζεται να περιγράψω πώς έγινε η Αθήνα μπουρδέλο. Είμαι σίγουρη ότι ούτε καν ο Καμίνης μπορεί να γίνει χειρότερος από την κακλαμάνα. Μόνο η κακλαμάνα μπορεί να γίνει χειρότερη από τον εαυτό της. Και είμαι σίγουρη ότι και η Αθήνα μπορεί να γίνει χειρότερη αν συνεχίσει με τον ίδιο δήμαρχο. Διότι κακλαμάνα, σε συνεργασία με ΛΑΟΣ και χρυσαυγίτικη υποστήριξη είναι κάτι που δε θέλω να σκέφτομαι. Ναι τ' αγόρι μου. Για να μην τον λέμε ανίκανο, βρήκε και βοηθούς για το καθάρισμα του ιστορικού  κέντρου. Θα το κάνουν έτσι όπως μόνο αυτοί ξέρουν. Βρήκε και τον ιδανικό αντιδήμαρχο πολιτισμού. Γιατί μη μου πεις ότι θα δώσει στον Ψινάκη την καθαριότητα. 
Γκλαμουριά, τσαχπινιά, μεγαλειώδεις κατασκευές και πατριωτισμός του κώλου κι όσοι δε γουστάρουν ν' αλλάξουν δήμο. Αλλά πού να μετακομίζουμε τώρα. Πιο εύκολο είναι ν' αλλάξουμε δήμαρχο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: